Iz Ministarstva zdravstva i Zavoda zdravstvenog osiguranja KS (ZZO) pojasnili su postupak podnošenja zahtjeva za refundaciju utrošenih sredstava za pregled magnetnom rezonancom (MRI) u periodu od 1. do 20. maja zbog nemogućnosti obavljanja navedene usluge na KCUS-u.
Svi osiguranici koji su imali zakazane termine za MRI pregled u tom periodu na KCUS-u imaju pravo obaviti pregled u drugim registriranim zdravstvenim ustanovama koji vrše navedenu uslugu u Kantonu Sarajevo.
“Molimo sve osiguranike, koji su imali zakazane termine od 1. do 20. maja, da obave pregled u narednom periodu. Također, ukoliko ste već obavili pregled u drugoj ustanovi, a vaš zakazani termin na KCUS-u bio je od 1. maja, molimo vas da se obratite Zavodu zdravstvenog osiguranja Kantona Sarajevo radi daljnjih uputa”, navode iz Ministarstva i ZZO-a.
Imajući u vidu da trenutno nije poznato koliko će dugo trajati izvanredna situacija s MRI aparatom, zamolili su građane da pažljivo prate upute.
Zahtjev za refundaciju: Na šalteru bilo koje poslovnice Zavoda zdravstvenog osiguranja Kantona Sarajevo (ZZOKS) možete dobiti Zahtjev za refundaciju koji je potrebno popuniti.
Uputnica za MRI pregled: Molimo vas da priložite uputnicu za MRI pregled na kojoj je naznačen termin zakazanog pregleda sa pečatom zdravstvene ustanove. Ukoliko nemate navedenu uputnicu, Zavod će po službenoj dužnosti tražiti potvrde od Kliničkog centra Univerziteta u Sarajevu (KCUS) o zakazanom terminu.
Fiskalni račun: Priložite fiskalni račun iz registrirane zdravstvene ustanove sa jasno navedenom pruženom uslugom na vaše ime.
Građanima je poručeno da će Zavod zdravstvenog osiguranja Kantona Sarajevo rješavati zahtjeve za refundaciju u najkraćem mogućem roku.
“Važno je napomenuti da će se isplate vršiti u punom iznosu, u skladu s cjenovnikom utvrđenim od strane Ministarstva zdravstva Kantona Sarajevo. Ova mjera ima za cilj zaštitu prava osiguranika na zdravstvenu zaštitu, a u skladu sa uputama resornog ministarstva.
Zahvaljujemo vam na strpljenju i razumijevanju u vezi s ovim procesom. U slučaju dodatnih pitanja ili nedoumica, slobodno se obratite Zavodu zdravstvenog osiguranja Kantona Sarajevo. Zdravlje naših osiguranika je naš prioritet”, poručeno je.