Skip to main content
Please wait...

Dekani nastavničkih fakulteta i akademija i predstavnici sindikata s ministrom Kazazovićem: Podržano opredjeljenje resornog ministarstva za unapređenje nastave u osnovim i srednjim školama

azra.djozo (30, Mar 2016)

Modeli unapređenja kvaliteta nastavnog procesa u osnovnim i srednjim školama Kantona Sarajevo tema je o kojoj su danas ministar za obrazovanje, nauku i mlade Kantona Sarajevo Elvir Kazazović i njegovi saradnici razgovarali s dekanima nastavničkih fakulteta i akademija u sastavu Univerziteta u Sarajevu Rifatom Škrijeljom, Salihom Fočom, Ivanom Čavlovićem i predsjednicima sindikata osnovnog i srednjeg obrazovanja Saudinom Sivrom i Farukom Bešlićem. Sastanku je prisustvovala i ovlaštena predstavnica Pedagoškog fakulteta Merima Čaušević.

Ministar Kazazović je iskazao opredjeljenje da se u narednom periodu razmotre mogućnosti uvođenja modela realizacije studija na nastavničkim fakultetima i akademijama Univerziteta u Sarajevu u trajanju od pet godina.

„U ovom smislu, potrebno je ovo pitanje zakonski urediti na način da se u zakonima o osnovnom i srednjem obrazovanju koji se primjenjuju, kao uslov za zasnivanje radnog odnosa za rad u osnovnim i srednjim školama, propiše obaveza posjedovanja diplome o uspješno završenom studija u trajanju od pet godina“, objasnio je ministar Kazazović.

Dekani i predstavnici sindikata su podržali opredjeljenje resornog ministarstva, uz napomenu da je realizaciji ove ideje neophodno pristupiti na sistematičan način, imajući u vidu stečena prava uposlenih nastavnika, ali i uz osiguranje finansijskih sredstava potrebnih za izradu i realizaciju modela doedukacije nastavnika koji su već u nastavnom procesu, provođenje programa njihove kontinuirane edukacije te preispitivanje i usklađivanje nastavnih planova i programa na nastavničkim fakultetima Univerziteta u Sarajevu.

Naglašeno je i da uspostava i osiguranje kvaliteta u oblasti obrazovanja treba da predstavlja temeljnu obavezu i odgovornost svih relevantnih društvenih subjekata, što iziskuje i definisanje odgovarajuće strategije njihovog budućeg djelovanja.

Uvažavajući društveni značaj obrazovanja, svi učesnici današnjeg sastanka su dali podršku nastavku započetih aktivnosti, dijalogu između Ministarstva i predstavnika nastavničkih fakulteta i akademija te sindikata.