Skip to main content
Please wait...

Tokom zimskog raspusta svi učenici i nastavnici osnovnih škola imat će besplatan pristup edukativnoj on-line platformi Osnovna.ba

azra.djozo (29, Dec 2015)

„Svi učenici i nastavnici osnovnih škola u Kantonu Sarajevo dobit će besplatan pristup platformi Osnovna.ba tokom zimskog raspusta, preciznije u periodu od 31. decembra ove godine do 01. februara naredne godine, s ciljem upoznavanja učenika sa ovim inovativnim načinom učenja“, istakao je ministar za obrazovanje, nauku i mlade Kantona Sarajevo Elvir Kazazović na današnjem sastanku sa predstavnicima kompanije „Tree D One“ d.o.o iz Sarajeva Zlatkom Memiševićem i Nerminom Hadžićem.

Kao razlog za realizaciju ove svoje inicijative naveo je da će na ovaj način učenicima i nastavnicima biti omogućena nadoknada propuštenog gradiva nastala zbog prekida nastave i skraćenja časova uzrokovanih vremenskim neprilikama koje su zahvatile Sarajevo proteklih dana.

Svi koji imaju namjeru kvalitetno provesti dane raspusta mogu se registrovati na www.osnovna.ba/app/#/register.

Ovom prilikom, razgovarano je mogućnostima ove edukativne on-line platforme namijenjenu učenicima od 5. do 9. razreda osnovnih škola, kao i o tehničkim detaljima njene primjene na području Kantona Sarajevo.

Predstavnici ove kompanije naveli su da je Osnovna.ba prva on-line edukativna platforma koja nudi jedinstven koncept edukativnog sadržaja za učenike, nastavnike, odnosno obrazovne institucije i roditelje. Ovakav koncept edukacije je jedinstven u regionu, te je Ministarstvo za obrazovanje, nauku i mlade prepoznalo vrijednost i mogućnosti koje nudi platforma Osnovna.ba. Uz učenje na ovaj način učenike se potiče na učenje s multimedijskim sadržajima, te vježbu znanja kroz korištenje brojnih testova, audio, video, tekstualnih, slikovnih i multimedijskih materijala.

Naglašeno je da današnje stanje opremljenosti škola informatičkom opremom u Kantonu Sarajevo omogućuje raznovrsne mogućnosti upotrebe e-learning sadržaja, čiji je cilj upotrebljavati obrazovni sadržaj koji će održati zdravu ravnotežu između tradicionalnih, nastavnički i učenički centriranih učenja.