Skip to main content
Please wait...

Održana brojna takmičenja učenika osnovnih i srednjih škola u KS

lamija.bojadzic (23, Mar 2022)

U organizaciji Ministarstva za odgoj i obrazovanje KS i Šahovskog saveza Kantona Sarajevo jučer je održano prvo Kantonalno šahovsko takmičenje za učenike osnovnih i srednjih škola čime se ovaj sport i vještina uvode u školske vannastavne aktivnosti.

Iz Ministarstva poručuju da se sva takmičenja odvijaju u skladu sa Kalendarom takmičenja, smotri i drugih manifestacija za školsku 2021/22.godinu. Općinska takmičenja iz matematike, fizike, informatike, geografije su već okončana, a trenutno su u toku takmičenja na kantonalnom nivou. Prema najavama, u aprilu će se održati takmičenje iz Revije kulturno-umjetničkog stvaralaštva za djecu predškolskog uzrasta i Revije kulturno-umjetničkog stvaralaštva za učenike osnovnih i srednjih škola u općinama Novi Grad, Novo Sarajevo i Centar. Također, ove godine planirano je takmičenje iz Sporta u Općini Centar kao i na kantonalnom nivou.

Stručna grupa za sistemsko uređenje procesa organiziranja takmičenja i nagrađivanja učenika osnovnih i srednjih škola Kantona Sarajevo ove godine je po prvi put pripremila Uputstvo o organizaciji takmičenja za učenike osnovnih i srednjih škola Kantona Sarajevo za školsku 2021/2022. godinu kojim se regulišu prava, odgovornosti, obaveze i organizacija takmičenja za sve učesnike (organizatore, učenike, nastavnike) na području Kantona Sarajevo.

“Ove godine su uvedena četiri nova takmičenja: Šah, Debatne parlaonice, Liga pregovaranja, Science / STEM. Za narednu školsku godinu se planira uvođenje novih takmičenja iz nastavnih predmeta / oblasti: Historija BiH, Engleski jezik (za škole u kojima se nastavi izvodi na engleskom jeziku) i Robotika. Školama je upućen dopis da ukoliko ima zainteresovanih nastavnika i za druge nastavne predmete/ oblasti prijedloge mogu dostaviti do 31.05.2022. godine”, poručuju iz Ministarstva za odgoj i obrazovanje.

Kako ističu, takmičenja predstavljaju afirmacija znanja, vještina, sposobnosti i kompetencija učenika. Ona potiču učenika na razvoj i unapređenje ličnih vještina, sposobnosti, kreativnosti i izvrsnosti. Također, doprinose dodatnoj afirmaciji obrazovno-odgojnog rada i podizanju nivoa kvalitete obrazovanja.